پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3042
-
الف
+

برنامه تعطیلی سینماها و مراکز نمایشی در روزهای اربعین اعلام شد

سینماها و مراکز نمایشی سراسر کشور در ایام اربعین حسینی تعطیل خواهند بود.

سینماها و سالن های تئاتری سراسر کشور در روزهای منتهی به اربعین حسینی تعطیل خواهند بود و نمایش فیلم ها و اجرای آثار نمایشی در سالن های تئاتر بعد از ایام عزاداری شروع می شود.

به گزارش آی فیلم، سینماهای سرتاسر کشور از ساعت 19 روز شنبه، 29 آبان‌ماه، تعطیل می‌شوند و پس از اربعین حسینی، از صبح روز دوشنبه کار خود را از سر می‌گیرند.

در چند سال گذشته فیلم هایی با مضامین مذهبی در روزهای عزاداری ماه محرم در سینماها نمایش داشتند اما به گفته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اگر وزارت ارشاد با نمایش فیلم‌هایی که توزیع‌کننده یا تهیه‌کننده‌اش تقاضای نمایش فیلم‌شان در ایام تعطیلی را داشته باشند، موافقت کند، مجوزی را برای شورای صنفی نمایش ارسال می‌کند و در این شرایط فیلم مورد نظر در ایام تعطیل به اکران خود ادامه می‌دهد.

با این حال، بنا به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش در  حال حاضر هیچ مجوزی برای نمایش فیلم‌های روی پرده در ایام اربعین به شورای صنفی نمایش ارسال نشده است.

همچنین تالار های نمایشی در تاریخ 30 آبان ماه جاری و روزهای 8 تا 10 آذرماه تعطیل خواهند بود.

در متن اطلاعیه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش آمده است که تاریخ های یاد شده که همزمان با روزهای 20، 28، 29 و 30 صفر هستند اجرای کلیه نمایش ها به استثنای نمایش های مذهبی و مناسبتی تعطیل خواهد بود.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر
احسان

ممنون از این اطلاع رسانی

سینا

کاش اکران فیلم‎های ویژه محرم را تا آخر صفر ادامه پیدا می‌کرد